اخبار دبی

مصرف کنندگان خواستار “تخفیف واقعی” در فروشگاه های “کارت های وفاداری” هستند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، مصرف کنندگان گفتند که برخی از “برنامه های پاداش” و کارت های وفاداری ارائه شده توسط مراکز فروش بی فایده است و علیرغم کمپین های تبلیغاتی گسترده ای که همراه آنها بود و اصرار کارکنان واحد فروش برای مشارکت در آنها، سود قابل توجهی از آنها نداشتند.

زیرا آنها مزایای متعددی را برای مصرف کنندگان مشترک آنها به همراه دارند که مهمترین آنها تخفیف در فاکتورهای خرید و تعداد زیادی کالا به صورت هفتگی برای دارندگان این کارت ها و همچنین تخفیف در فروشگاه ها و امکانات متعلق به همان برند است. از طریق امارات امروز، آنها خواستار این شدند که مزایای واقعی و ملموس برای کارت های وفاداری، به ویژه تخفیف های واقعی که بر صورت حساب های خرید تأثیر می گذارد، وجود داشته باشد.

نظرات مصرف کنندگان

مصرف کننده احمد عبدالرحمن گفت: «من پس از کمپین های تبلیغاتی بزرگ همراه با بنرهایی که مصرف کنندگان را تشویق به اشتراک می کنند و نشان دادن چندین مزیت کارت، از جمله وجود تخفیف های عمده در قبوض خرید، مشترک کارت وفاداری صادر شده توسط یک فروشگاه معروف شدم. از طریق امتیازهایی که مصرف کننده در ازای خرید از فروشگاه به دست می آورد.»

وی افزود: پس از چندین ماه که به خرید هفتگی از اوت لت ادامه دادم، از کارمند صندوق فروش موجودی امتیازهای قابل بازخرید خود را جویا شدم و متوجه شدم موجودی که بالغ بر هزاران امتیاز است، فقط معادل تخفیف کمتر از پنج درهم بود.»

عبدالرحمن خواستار وجود مزایای ملموس برای کارت‌های وفاداری، به ویژه تخفیف‌های واقعی که بر صورت‌حساب‌های خرید تأثیر می‌گذارد، شد و خاطرنشان کرد که خرید او در این فروشگاه مبتنی بر امید به دستیابی به سودهایی است که هنگام اشتراک وعده داده بود.

به نوبه خود، مصرف کننده ریما فواز تجربه خود را ارائه کرد و گفت: «من در یک برنامه وفاداری که توسط یک فروشگاه بزرگ ارائه شده بود، در پاسخ به (فوریت) کارمندان آن فروشگاه شرکت کردم و هر بار که از آن فروشگاه خرید می کردم، مرا تعقیب می کردند. با اشاره به اینکه تیم بازاریابی برنامه به طور مفصل در مورد مزیت های بزرگ برنامه و کارت صادر شده توسط آن مانند تخفیف در فاکتورهای خرید و تعداد زیادی کالا در هفته فقط برای دارندگان این کارت ها صحبت کردند.

فواز تأیید کرد که علیرغم تمایل به خرید دوره‌ای، ماه‌ها و مبالغ هنگفت از این کارت، به‌منظور بهره‌مندی از مزایایی که به او ارائه می‌شود، از این کارت بهره‌مند نشده است.

او ادامه داد: پس از پرس و جو از کارمند صندوق متوجه شدم که موجودی امتیاز زیادی دارم، اما معادل تخفیف کمتر از سه درهم است برای دارندگان این کارت ها به جز در موارد معدودی و بیشتر آنها روی کالاها بود: «این کارت مورد علاقه من نیست و من آن را نمی خرم»، او بر لزوم داشتن مزایای واقعی و ملموس برای این کارت ها به ویژه موافقت کرد. از آنجایی که او یک خریدار معمولی در فروشگاهی است که دارای برنامه پاداش است و بیش از یک بار در هفته از آن خرید می کند.

مصرف کننده فرید حمدی با همتای خود موافقت کرد که علیرغم صحبت از تخفیف های قابل توجه در قبوض، فروشگاه ها و تسهیلات وابسته به همان برند، از اشتراک کارت وفاداری یک فروشگاه بزرگ که معمولاً از آن خرید می کند، مزایای قابل توجهی به دست نیاورد.

وی گفت: ماه هاست که علی رغم وفاداری سنتی خود به عنوان مصرف کننده، با خرید طولانی مدت تمام نیازهای خانواده از این فروشگاه، بدون بهره مشترک کارت وفاداری شده ام.

کارت های وفاداری

علاوه بر این، مسعود آنال، یکی از مقامات ارشد یکی از مراکز فروش گفت: مفهوم کارت وفاداری در بسیاری از کشورهای جهان رواج دارد و تعدادی کارت وجود دارد که بسته به نوع کارت، مزایا و مزایای متعددی را برای مصرف کنندگان ارائه می کند. مبالغ خرید، از آنجایی که مصرف کننده بیشتر برای مبالغ بیشتر خرید می کند، از مزایای بیشتری مانند تبادل امتیاز با تخفیف های بزرگ و بهره مندی از تخفیف در هتل ها، مراکز خرید، رستوران ها و امکانات تفریحی مانند بازی کودکان برخوردار می شود.»

آنال به مصرف‌کنندگان توصیه کرد که مزایای کارت‌های وفاداری را مطالعه کنند، آن‌ها را با سایرین مقایسه کنند، بررسی کنند که کدام کارت برای آنها مناسب است و چگونه می‌توانند بیشترین بهره را از آن ببرند.

حسن ریزک، یکی دیگر از واحدهای فروش نیز به نوبه خود با اشاره به اینکه کارت های وفاداری دارای مزیت های بسیاری است، اما با ارزش خرید مرتبط است، به رقابت زیاد بین مراکز فروش برای ارائه پیشنهادات بسیاری از طریق این کارت ها برای جذب مصرف کننده اشاره کرد.

وی گفت: «برخی از کارت‌های وفاداری بر روی چندین کالا تخفیف‌های هنگفت ارائه می‌دهند و همچنین فروشگاه‌ها نیز برای دارندگان این کارت‌ها پیشنهادهای دوره‌ای را برای برخی کالاها ارائه می‌دهند»

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا